Ügyfélkapcsolati (Call Center) vezető

Az LG innovatív technológiái, kivételes termékei és azok élenjáró kialakítása megköveteli ügyfeleink minőségi kiszolgálását, melyhez most az alábbi pozícióra várjuk a megfelelő jelöltet.

Feladatok:

  • Több nyelvű telefonos ügyfélszolgálat hatékony működtetése, mindennapi operatív feladatok gördülékenységének biztosítása
  • Contact center és egyéb ügyfél kontaktust igénylő folyamatok (CRM rendszerek, WEB stb.) kézbentartása
  • Szolgáltatási szintek magas színvonalon történő tartása
  • Ügyféltámogatási rendszerek integrációja, optimalizálása
  • Az ügyfél-kommunikáció minőségének folyamatos kontrollja, minőség folyamatos monitorozása
  • Törekvés az ügyfélelégedettség szintjének növelésére
  • Óraszámtervezés, kapacitásgazdálkodás
  • Tudás továbbadása, információmegosztás, kisebb fejlesztések tartása

Elvárások:

  • főiskolai vagy egyetemi szintű végzettség
  • angol és magyar nyelv aktív és magabiztos használata
  • (technikai) call centerben és CRM területen szerzett tapasztalat
  • kiemelkedő elemzőkészség, analitikus és rendszerszemléletű gondolkodásmód
  • kiváló tárgyalási és kommunikációs készség
  • ügyfélközpontú szemléletmód, coach szemlélet
  • precizitás, terhelhetőség
  • rugalmasság, együttműködési készség
  • műszaki affinitás és érdeklődés, nyitottság a technikai újdonságokra

Amit kínálunk:

  • dinamikusan változó nemzetközi, fiatalos környezet
  • folyamatos kihívások, változatos feladatkör
  • egyénre szabott fejlődési lehetőség
  • külföldi üzleti utak, tréningek

Jelentkezzen!