Ügyfélkapcsolati (Call Center) vezető
Az LG innovatív technológiái, kivételes termékei és azok élenjáró kialakítása megköveteli ügyfeleink minőségi kiszolgálását, melyhez most az alábbi pozícióra várjuk a megfelelő jelöltet.
Feladatok:
- Több nyelvű telefonos ügyfélszolgálat hatékony működtetése, mindennapi operatív feladatok gördülékenységének biztosítása
- Contact center és egyéb ügyfél kontaktust igénylő folyamatok (CRM rendszerek, WEB stb.) kézbentartása
- Szolgáltatási szintek magas színvonalon történő tartása
- Ügyféltámogatási rendszerek integrációja, optimalizálása
- Az ügyfél-kommunikáció minőségének folyamatos kontrollja, minőség folyamatos monitorozása
- Törekvés az ügyfélelégedettség szintjének növelésére
- Óraszámtervezés, kapacitásgazdálkodás
- Tudás továbbadása, információmegosztás, kisebb fejlesztések tartása
Elvárások:
- főiskolai vagy egyetemi szintű végzettség
- angol és magyar nyelv aktív és magabiztos használata
- (technikai) call centerben és CRM területen szerzett tapasztalat
- kiemelkedő elemzőkészség, analitikus és rendszerszemléletű gondolkodásmód
- kiváló tárgyalási és kommunikációs készség
- ügyfélközpontú szemléletmód, coach szemlélet
- precizitás, terhelhetőség
- rugalmasság, együttműködési készség
- műszaki affinitás és érdeklődés, nyitottság a technikai újdonságokra
Amit kínálunk:
- dinamikusan változó nemzetközi, fiatalos környezet
- folyamatos kihívások, változatos feladatkör
- egyénre szabott fejlődési lehetőség
- külföldi üzleti utak, tréningek