HR outsourcing – mikor, miért és hogyan éri meg kiszervezni?

A cégek túlnyomó többsége ma már nem kérdésként, hanem lehetőségként tekint a kiszervezésre. A HR azonban még mindig egyfajta „belső ügyként” él sok vállalatvezető fejében. Pedig egy jól felépített outsourcing megoldás nemcsak tehermentesít, hanem kézzelfogható üzleti előnyt is jelenthet. De mikor éri meg igazán kiszervezni a HR-feladatokat? Milyen eredmények várhatók?

Tovább olvasom »

Milyen tréningek hoznak valódi változást a szervezetében?

A legtöbb vállalatvezető ma már nem kérdésként, hanem elvárásként tekint a munkatársak fejlesztésére. De ha ennyien képzik a kollégáikat, miért nem látunk több valódi változást? Miért van az, hogy egy-egy tréning után alig változik valami a hétköznapi működésben? És hogyan lehet ezt másképp csinálni? A válasz nem egy újabb módszertanban

Tovább olvasom »
hu_HU