Minőségpolitikánk

ISO 9001:2008 követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszerünk garancia arra, hogy ügyfeleink részére a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtjuk, a jogszabályi és törvényi előírásokat pedig minden üzleti folyamatunkban betartjuk. Auditált folyamataink mentén az alábbi főbb elveinket emeljük ki, melyek miatt érdemes velünk dolgoznia:

  • Ügyfélorientált szemlélettel, proaktív és ígérgetés nélküli, közös stratégiaalkotással, rugalmas alkalmazkodással és elkötelezettséggel igazodunk az egyéni igényekhez a választott szolgáltatás kiváló minőségű teljesítésében

  • Minden esetben a szervezet, vállalati kultúra és a vezetői igények megismerése után látunk munkához, ügyfelünk válláról a valódi erőforrást igénylő, összetett feladatokat vesszük le

  • Megbízónkkal folyamatosan kapcsolatban vagyunk, jelezzük a felmerülő problémákat, nehézségeket, szakmai tanácsadásadásunkkal elősegítjük azok megoldását, riportokat készítünk, miközben a költséghatékonyságot folyamatosan szem előtt tartjuk

  • Kizárólag a HR szakma iránt elhivatott, a munkájukat gondosan végző kollégákkal dolgozunk, folyamatos továbbképzést és szakmai konferenciákon történő részvételt biztosítunk számukra

  • Jogszerű foglalkoztatással, precíz adminisztráció mellett és innovatív megoldásokkal kínálunk erőforrást

  • Teljes titoktartást és diszkréciót vállalunk a megbízók és a munkavállalók felé is

  • Felelősséget és garanciát vállalunk az elvégzett munkánk után

  • Rugalmasan alkalmazkodunk megbízónk újonnan felmerülő igényeihez, melyhez dedikált, egy pontos kapcsolattartót biztosítunk, aki a nap bármely szakában elérhető

  • A potenciális jelöltekkel és a kezeink között átmenő munkavállalókkal partneri kapcsolatot ápolunk, minden tekintetben rendelkezésre állunk számukra és segítségükre vagyunk a beilleszkedésben is